10% KORTING op bijna alles voor de TUIN met code TUIN10

Bezig met laden...

      Wij staan voor:

        ✔ Gratis bezorging vanaf € 50 (NL)

        ✔ Snelle Levering

        ✔ Beste prijsgarantie

        ✔ 450 m² winkel

        ✔ Reviewscore 9.0 ★★★★


      Bel of mail ons:

        ✔ 074 - 3491551

        ✔ klantenservice@designstoel4u.nl


      Bezoek onze winkel:

        ✔ Wegtersweg 20a, 7556 BR Hengelo

        ✔ Deel van de collectie te bekijken

        ✔ Ma t/m vr: 09:00 – 17:00 uur

        ✔ Zaterdag: 10:30 - 16:30 uur

Duo ligbed Amalfi - grijs

Het Duo ligbed Amalfi van het woonmerk Les biedt ultiem comfort en luxe voor twee personen. Uitgevoerd in een elegante grijze kleur, is dit ligbed een perfecte aanvulling op elke buitenruimte. Het Amalfi ligbed is ontworpen om zowel visueel aantrekkelijk als functioneel te zijn, met een focus op comfort en duurzaamheid. De verstelbare rugleuningen zorgen ervoor dat je de ideale ligpositie kunt vinden, of je nu wilt zonnebaden, lezen of gewoon ontspannen.
€ 1.085,00
Leverbaar binnen 4 dagen
Productinformatie
Artikelnummer13484-G20
HoofdkleurGrijs
KleurGrijs
Materiaal bovenzijdeAluminium
ArmleuningMet armleuning
Hoogte86 cm
Diepte cm
Breedte173 cm
MerkLes
Garantie2 jaar
LeverstaatSimpel monteerbaar
EAN8714365431813

Winkelbezoek

Altijd deskundig advies:

Krijg inspiratie door het bezoeken van onze fysieke winkel in Hengelo.
U vindt daar een samengestelde selectie van geselecteerde producten en settings die we u graag willen laten zien.
Ons team helpt u graag alle vragen te beantwoorden en denkt graag mee in oplossingen en kan eventueel aanwezige stofstalen laten zien van kleuren die niet in de winkel te zien zijn.

Aanwezigheid van producten: 

Helaas kunnen wij door ons enorme online assortiment  van 5000+ artikelen maar een klein geselecteerd gedeelte aan u laten zien.
Verder wisselt de collectie die wij in de winkel hebben staan op basis van seizoen en binnenkomst van nieuwe producten etc.
Wij raden u dan ook aan om even contact met ons op te nemen als u voor een specifiek product langskomt zodat we u niet hoeven teleur te stellen als deze op dat moment niet aanwezig is!
Dit kan via 074-3491551 en klantenservice@designstoel4u.nl

Betaalmogelijkheden en openingstijden:

U kunt bij ons in de winkel zowel met PIN betalen als contant indien u dit liever wenst.
De winkel is elke dag geopend tussen 09:00 en 17:30 en op zaterdag tussen 10:30 en 16:30. (eventueel geldende corona maatregelen buiten beschouwing gelaten)

Kan ik een product eventueel direct meenemen:

Als het product aanwezig is in ons direct aangrenzende magazijn dan kunnen wij u de producten uiteraard direct laten meenemen.
Mocht het product extern liggen of u levering op een andere dag wensen dan gaan we dit uiteraard voor u in orde maken!

Voor aanvullende informatie verwijzen wij naar onze winkelpagina

 

 

 

Winkelbezoek

Altijd deskundig advies:

Krijg inspiratie door het bezoeken van onze fysieke winkel in Hengelo.
Je vindt daar een samengestelde selectie van geselecteerde producten en settings die we je graag willen laten zien.
Ons team helpt u graag alle vragen te beantwoorden en denkt graag mee in oplossingen en kan eventueel aanwezige stofstalen laten zien van kleuren die niet in de winkel te zien zijn.

Aanwezigheid van producten:

Helaas kunnen wij door ons enorme online assortiment van 5000+ artikelen maar een klein geselecteerd gedeelte aan u laten zien.
Verder wisselt de collectie die wij in de winkel hebben staan op basis van seizoen en binnenkomst van nieuwe producten etc.
Wij raden je dan ook aan om even contact met ons op te nemen als je voor een specifiek product langskomt, zodat we je niet teleur hoeven te stellen als deze op dat moment niet aanwezig is!

Dit kan via 074-3491551 en klantenservice@designstoel4u.nl

Betaalmogelijkheden en openingstijden:

Je kan bij ons in de winkel zowel met PIN betalen als contant indien je dit liever wenst.
De winkel is elke dag geopend tussen 09:00 en 17:30 en op zaterdag tussen 10:30 en 16:30. (eventueel geldende corona maatregelen buiten beschouwing gelaten)

Kan ik een product eventueel direct meenemen:

Als het product aanwezig is in ons direct aangrenzende magazijn dan kunnen wij je de producten uiteraard direct laten meenemen.
Mocht het product extern liggen of je levering op een andere dag wensen dan gaan we dit uiteraard voor je in orde maken!

Voor aanvullende informatie verwijzen wij naar onze winkelpagina

Verzenden

Altijd gratis vanaf €50 euro:

Wij rekenen geen verzendkosten voor zendingen binnen Nederland boven de €50 euro, enkele gevallen daargelaten waarbij het transport technisch niet mogelijk is franco te verzenden. Hierbij is het duidelijk aangegeven. Voor bestellingen met een bedrag onder de €50 euro vragen wij €4,95 verzendkosten.  
De verzendvoorwaarden voor landen buiten Nederland kunnen afwijken.
Per bestemming rekenen we een marktconform tarief. Neem contact met ons op voor de exacte verzendkosten naar het buitenland.

Verzending: 

Onze artikelen worden via een pakketdienst of wegtransport bij u bezorgd. De levering geschiedt tot aan eerste drempel begane grond.
Een deel van onze producten worden ongemonteerd geleverd. U dient zelf het product uit te pakken en te monteren.
U bent zelf verantwoordelijk voor de handeling binnenshuis.

Wanneer komt mijn zending?

Met ons hele team werken we keihard om uw bestelling zo snel mogelijk bij u te leveren, echter kan hier door gebruik van meerdere magazijnen en leveranciers geen eenduidig antwoord op worden gegeven.
Zodra de zending wordt overgedragen aan de vervoerder, ontvangt u een track&trace code waarmee de zending kan worden gevolgd.
Bij grotere zendingen en palletzendingen kan er een ander procotol volgen, wij informeren u dan uiteraard wel via telefoon of mail dat uw zending naar u onderweg is.

 

Bestelt u artikelen met verschillende levertijden of uit verschillende magazijnen, dan wordt uw bestelling soms gesplitst in twee of meer bezorgingen.

Tips:

-       Wenst u levering op een specifieke (werk)dag?
        Neem dan contact op met onze klantenservice voor de mogelijkheden!

-       De chauffeur is alleen, bij het afleveren van uw bestelling. Heeft u een groot artikel besteld zoals een tafel, bank of kast? Dan raden wij aan zelf wat extra hulp bij het lossen te regelen.

Levertijd:

Wij doen ons uiterste best om bij alle producten op onze website de meest actuele levertijd aan te geven, desondanks kan het voorkomen dat iets tijdelijk uit voorraad raakt en alweer besteld wordt voordat wij het hebben kunnen aanpassen.
U bent dan natuurlijk nooit verplicht om te wachten en behoudt het recht om te annuleren.
Aangegeven levertijden op de website worden ook in de mail bevestiging naar u toe nogmaals aangegeven.

Verzenden

Altijd gratis vanaf 50 euro:

Wij rekenen geen verzendkosten voor zendingen binnen Nederland boven de 50 euro, enkele gevallen daargelaten waarbij het transport technisch niet mogelijk is franco te verzenden. Hierbij is het duidelijk aangegeven. Voor bestellingen met een bedrag onder de 50 euro vragen wij € 4,95 verzendkosten.   
De verzendvoorwaarden voor landen buiten Nederland kunnen afwijken. 
Per bestemming rekenen we een marktconform tarief. Neem contact met ons op voor de exacte verzendkosten naar het buitenland.

Verzending:

Onze artikelen worden via een pakketdienst of wegtransport bij je bezorgd. De levering geschiedt tot aan eerste drempel begane grond. 
Een deel van onze producten worden ongemonteerd geleverd. Je dient zelf het product uit te pakken en te monteren.
Je bent zelf verantwoordelijk voor de handeling binnenshuis.

Wanneer komt mijn zending?

Met ons hele team werken we keihard om jouw bestelling zo snel mogelijk bij je te leveren, echter kan hier door gebruik van meerdere magazijnen en leveranciers geen eenduidig antwoord op worden gegeven.
Zodra de zending wordt overgedragen aan de vervoerder, ontvang je een Track & Trace code waarmee de zending kan worden gevolgd.
Bij grotere zendingen en palletzendingen kan er een ander protocol volgen, wij informeren je dan uiteraard wel via telefoon of mail dat jouw zending naar je onderweg is.

Bestel je artikelen met verschillende levertijden of uit verschillende magazijnen, dan wordt jouw bestelling soms gesplitst in twee of meer bezorgingen.

Tips:

  • Wens je levering op een specifieke (werk)dag. Neem dan contact op met onze klantenservice voor de mogelijkheden!
  • De chauffeur is alleen, bij het afleveren van jouw bestelling. Heb je een groot artikel besteld zoals een tafel, bank of kast? Dan raden wij aan zelf wat extra hulp bij het lossen te regelen.

Levertijd:

Wij doen ons uiterste best om bij alle producten op onze website de meest actuele levertijd aan te geven, desondanks kan het voorkomen dat iets tijdelijk uit voorraad raakt en alweer besteld wordt voordat wij het hebben kunnen aanpassen.

Je bent dan natuurlijk nooit verplicht om te wachten en behoudt het recht om te annuleren.
Aangegeven levertijden op de website worden ook in de mail bevestiging naar je toe nogmaals aangegeven.

Garantie

Op al onze producten zit een garantie van 2 jaar voor consumenten. Mocht er na die periode als nog iets mis zijn met het product dan mag je gewoon contact met ons opnemen. We streven er na om kwalitatief goede producten te leveren met een lange levensverwachting. Daarom nemen we iedere klacht uiterst serieus en zullen trachten deze snel en naar tevredenheid op te lossen. Dit kan middels reparatie of het verstrekken van een vervangend product.

Klachten

Is er een probleem met je product, bijvoorbeeld transportschade of een incomplete levering? Erg vervelend! Wij helpen je graag.
Klachten:
We streven ernaar om iedere bestelling snel, correct en in perfecte conditie af te leveren. Mocht dit niet het geval zijn dan willen we je vragen om de volgende procedure te hanteren:

  1. Stuur een mail met de omschrijving van de klacht naar klantenservice@designstoel4u.nl
  2. Geef in de mail aan om welk item het gaat
  3. Geef in de mail aan om welk ordernummer en factuurnummer het gaat
  4. Stuur altijd foto’s van de klacht

We streven ernaar om iedere klacht zo snel mogelijk en naar tevredenheid op te lossen!

Vind je onze oplossing niet voldoende, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.